Serdecznie chciałbym podziekować złodziejowi który opierdzielił mnie wczoraj w pociągu do Poznania za to, że nie zabrał portfela, a w nim dokumentów, kart bankomatowych i innych plastików które w nim były. Dziękuję ci złodzieju, że kulturalnie odłożyłeś portfel na stolik bym o nim nie zapomniał, Dziękuję ci również, że nie zabrałeś laptopa, aparatu, słuchawek, telefonu i innej elektroniki która była w plecaku.
Przykro mi, że w portfelu znalazłeś tylko 20 złotych. Marna nagroda za tak mistrzowskie rozcięcie kieszeni spodni, naprawdę nic nie poczułem. Na pocieszenie dodam tylko, że za spodnie zapłaciłem dziesięć razy więcej niż zyskałeś na mnie. Wiem, wiem, marne to pocieszenie.
Z pozdrowieniami
Wdzięczny pasażer pociągu relacji Gliwice-Poznań

Ty też napisz coś od siebie, bardzo chcę poznać twoją opinie.