*

Siedząc i patrząc na ten kwiat w otoczeniu wszechobecnych barw jesieni,
przypomniał mi się wstęp do "Wyroczni niewinności" Williama Blake. 
Zresztą ten fragment od zawsze kojarzy mi się z fotografią.


Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku,
Niebo w Dzikiej Roślinie,
Nieskończoność uchwycić w ręku
A Wieczność w godzinie. 



ps. nie umiałem się zdecydować który kadr mi się bardziej podoba, wiec dałem trzy.

 

Categories:

6 komentarze do tej pory:

  1. MaRCin G. says:

    Ja stawiam na kadr nr 3. Pzdr.

  2. Unknown says:

    Ja osobiście nr 1 :D Pzdr. too

  3. Unknown napisał(a):

    Moja żona wybrała 3
    Czyli na razie 3 wygrywa.
    Ktoś jeszcze?

  4. widzialem ost ten tekst w metrze - Blake bodajze? :)

  5. Anonimowy says:

    3 najfajniejsza !
    Pozdro dla rodzinki...
    P.S
    A czy będzie żółty jesienny liść...

  6. Unknown napisał(a):

    3 wygrywa.
    ps. żółty jesienny liść... w następnym wpisie

Ty też napisz coś od siebie, bardzo chcę poznać twoją opinie.